středa 8. ledna 2014

Z deníku koček

Kdyby kočky uměly mluvit.... No, to nikdo nechceme. Ale co by nám tak řekly? 


  • Je úplně normální, že žereme kukuřici. Vařenou, z plechovky, jakoukoliv...  
  •  Co děláš? A co děláš teď? A teď? 
  •  Lidé mají chabou srst, proto Vám tak rádi dáváme tu naší na čerstvě vyprané prádlo! 
  • Máme o něco málo vyšší tělesnou teplotu než Vy, proto Vás musíme neustále zahřívat, ne naopak! 
  • Do půl roku neumíme skákat.  
  • Igelit strávit neumíme.
  • Někdy je zvědavost silnější, než pud sebezáchovy. 

  • Proč ryba? Zase ryba? Chci bramboru! 
  • Přestaň sedět u toho počítače! Na co má ta krabice světlo? Krabice nepotřebují světla!
  • Mohli byste nám prosím vyčistit záchůdky? V jednom jsem udělala bobek a do druhého jsem šla čůrat! HNED!
  • Proč je ta miska prázdná?
  • Tím, že se Vám pleteme pod nohy se Vám snažíme naznačit, že si nás máte všímat!
  • Proč se ta skříň zavřela? Já chci VEN!
  • Proč zavíráš ty dveře?

  • Drbej!
  • Proč zavíráš tu lednici?
  • Ne, teď mě nehlaď, teď se na mě jenom dívej!
  • Granule? Vážně? 
  • Hmm, leze ti tu pavouk...
  • (ve tři ráno) Já se nudím!




Žádné komentáře:

Okomentovat